۸ شهریور ۱۳۹۰، ۱۹:۱۸

سیدمحمدی:

کارخانجات صنایع تبدیلی گلستان نیازمند تجهیزند

کارخانجات صنایع تبدیلی گلستان نیازمند تجهیزند

کردکوی - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان بر لزوم تجهیز کارخانجات صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر سید محمدی عصر سه شنبه در افتتاح طرح های جهادکشاورزی در کردکوی افزود: برای هدف گذاری صادرات محصولات بخش کشاورزی من امیدوارم با هدایتها و حمایتهایی که در این بخش در حال اتفاق است تحولی ایجاد شود که به نفع تولیدکنندگان و صاحبان صنایع باشد.

وی از همه سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسانی که باعث رونق بخش کشاورزی شوند، قدردانی کرد.

وی بیان داشت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 103 پروژه عمرانی تولیدی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 46.6 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و از خدمات آن پنج هزار و 445خانوار بهره مند شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی موتور محرک است و چند هدف مهم پشتیبانی از فعالیتهای بخش کشاورزی برای کاهش ضایعات و جلوگیری از فساد پذیری واستفاده بهینه از امکانات و قابلیت ها و فراهم کردن زمینه های اشتغال و افزایش در آمد تولیدکنندگان را درپی دارد.

سید محمدی افزود: دستیابی به امنیت غذایی و تولید محصولات با کیفیت برای توسعه صادرات کالاهای مرغوب، جذب سرمایه گذاران وافزایش خرید محصولات کشاورزی به عنوان مواد اولیه کارخانجات از طریق صنایع تبدیلی استان از دیگر اهداف راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی است.

به گزارش مهر، در بخش پروژه های عمرانی ،اقتصادی ،تولیدی و اشتغالزایی 95 طرح با بیش از 165میلیارد ریال و اشتغالزایی 67 نفر  طی هفته دولت امسال در شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان افتتاح شد.

کد خبر 1396634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha